joi, 19 aprilie 2012

Sebastian. Cuvinte de înţelepciune (VII)

Ieşeam pe la amiază de la Muzeul de Istorie Naturală şi mergeam, cu Sebastian între mine şi Cami, pe strada Cetăţii.


Sebastian (arătând spre Turnul Dulgherilor): Aici cine stă?
Eu: Nimeni, tati. Aici stăteau demult soldaţii.
Sebastian (nedumerit): Şi ce făceau?
Eu: Păi, aveau grijă de oraş. Când se apropiau de Sibiu duşmanii, trăgeau cu săgeţi în ei.
Sebastian (cu o sastiseală sardonică în glas, foarte à la Pleşu): Asta ne mai lipsea!

5 comentarii:

Dan 19 aprilie 2012 la 18:41  

Altele.
Mai întâi se spune "de ce" sau "cum" şi abia apoi se formulează, accentul cade pe prima parte. Toată ziua.
1. De Dumnezeu a fost primul?
2. Din ce e făcuta ceaţa?
3. Cum se pune copilul în burta mamei? destul de încuietoare...şi dă tot el răspunsul. Ştiu eu tata, îl scapă barza, uneori prin horn.
4. Pe mama ariciului o doare când stă copilul înăuntru?
5. Îmi plac femeile pentru că le ruginesc buzele.
6. seara... Spune-mi un cuvânt frumos ca să-mi plece din urechi răul.
şi altele

Radu Vancu 19 aprilie 2012 la 18:46  

Preferatele mele sunt 4,5 şi 6. :)

Dan 19 aprilie 2012 la 20:10  

ultima, cu o jumate de ora mai devreme, venind cu mine cu masina, pe scaunul din dreapta, spre casa:
tata, de ce seara e pe drum?

Veronica 19 aprilie 2012 la 22:28  

Radu:
Hahahahahahahahahahahahahaha... ah!

Să nu cumva să laşi blogul să moară din cauza FB, că dau buzna în mansarda voastră şi fac crimă de om!

Radu Vancu 19 aprilie 2012 la 23:07  

Vera, am impresia că, de fapt, blogul şi FB-ul fac un singur corp - unul bizar, de metacyborg :), dar totuşi unul singur. Digital & imortel. (Cel puţin până la apocalipsa digitală anunţată periodic de cavalerii letali de la Anonymous!) :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS