duminică, 8 aprilie 2012

Nicolas Cage în dialog cu Mircea Ivănescu (sau despre îngerul M.I.)

E acum pe ProTV City of Angels - siropos şi lipicios, îmi emoţionează ca de obicei inima naivă şi sentimentală. Mă emoţionează de fapt nu numai filmul, ci amintirea acelei seri de prin 2003 în care Mircea Ivănescu mi-l povestea de asemenea emoţionat. Îi plăcea mult versiunea blondă a frumuseţii, dar de data asta îl impresionase mai mult Nicolas Cage - îmi aduc aminte remarca lui: "Ai observat că, atunci când e înger, toate emoţiile de pe faţă i se văd ca de după o placă groasă de sticlă?".
Pentru ca acum, prin lentila groasă a memoriei, toate emoţiile de pe chipul lui M.I. să le văd ca de după o placă de sticlă. Semn că a devenit ce era de mult - înger.

4 comentarii:

Radu Vancu 8 aprilie 2012 la 12:50  

Cum eu n-am cont Facebook, transcriu de pe contul Cameliei o observaţie a Verei Niculescu privind "întâlnirea" dintre Nicolas Cage şi Mircea Ivănescu, precum şi răspunsul meu (sper că Vera nu se supără):

Veronica D. Niculescu: Si culmea e ca s-au aflat la doar citeva strazi unul de altul in toamna lui 2010, cind Cage filma prin Piata Mare.
acum 2 minute · Îmi place

Camelia Vancu: Radu spune că, aşadar, în 2010 Sibiul era cu adevărat The City of Angels :)

Veronica 8 aprilie 2012 la 15:08  

Vera nu se supara, Vera adora postarile de duminica, duminici ploioase cu trafic redus, cu dureri in git si gugustiuci in cuib.

Veronica 22 decembrie 2013 la 20:31  

A fost acum două seri pe nu ştiu ce canal, am nimerit întîmplător şi am rămas, Nicolas Cage juca minunat ca înger, deodată am tresărit şi mi-am amintit de postarea ta, am căutat-o, şi da, da, acesta era filmul de care spunea M.I. La noi, "Îngerul păzitor". Să tresalte lin sufletele bune în ceruri.

Radu Vancu 23 decembrie 2013 la 13:11  

Vera, am văzut și eu acum trei seri filmul - și m-am gândit și la M.I., și la tine (care l-ai văzut în Piața Mică pe Nicolas Cage, și ai și scris despre asta).
Să tresalte, deci, cum așa de frumos zici.

Cu drag, sărbători fericite,
Radu

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS