marți, 9 august 2011

Bistriţa & co.

Citindu-i pe Marrou & Rougemont & Brenan, am încercat deseori să-mi imaginez cum arăta un turnir medieval de poezie cu trubaduri, jongleri, minnesangeri ş.a.m.d. Acum, după festivalul de la Bistriţa, cred că am o reprezentare îndeajuns de exactă. :)
Un interviu cu organizatorii (adică ducesele Toma, contele Ţ, marchizul de Great & el grande Marin), în Observator cultural.

Iar aici, două cronici, una de Şerban Axinte la Sebastian în vis, alta de Marius Chivu la Amintiri pentru tatăl meu.

2 comentarii:

capricornk13 9 august 2011 la 15:03  

Ce frumos a scris Marius Chivu! Şi ce nimerit a citat... Mă bucur foarte tare, Radu, că ai cititori aşa de deştepţi, care uneori se nimeresc să fie chiar critici! :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS