miercuri, 5 februarie 2014

Dragă Sinucidere. 8

 8.


Câtă claritate, atâta trecut.
Sinucigașul e clovnul absolut
printre cei ce-au putut.

În sinucigaș, viitorul e iar ce-a fost.
                        Inima din nou are rost.
                                   Trecutul pică de prost.

Câtă sinucidere, oricâți mușterii.
                        Câți sinucigași, atâția vii.
                                   De ce nu-mi vii.

Dragă Sinucidere, te-am pupat.
                        Tati s-a spânzurat,
                                   eu m-am lăsat.

Puteai să ai tată și fiu.
                        Dublă, marț, poartă-n sicriu.
                                   Câtă sinucidere, mai ales viu.

Nu te-ai priceput.
                        Sinuciderea mea, drag rebut.
                                   Câtă sinucidere, toată-n trecut.

Sinuciderea & poezia citesc viitorul.
                        În omorul tău, tati, mi-am citit omorul.
                                   La trecutu-ți mare, mare viitorul.

Te-am avut
                        și te-am pierdut.
                                   Dragă Sinucidere, om m-ai făcut.

2 comentarii:

Anonim,  6 februarie 2014 la 16:33  

interesant... nu prea am mai citit pe la tine versuri atât de ritmate și rimate.

Eugen

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS