miercuri, 28 noiembrie 2012

Lectură la Craiova. Vineri, alături de Dragoş Varga



































Vineri, de la 5, Dragoş Varga şi cu mine o să fim la Craiova, la "Scriitori la Tradem" - proiectul iniţiat de Nicolae Coande în colaborare cu Casa de Cultură "Traian Demetrescu" a Municipiului Craiova.
O să ne prezentăm acolo cărţile - Dragoş monografia lui exemplară despre Radu Stanca, eu monografia mea despre viaţa de familie. :)
N-am mai fost niciodată la Craiova, o să iau o piatră în gură.

2 comentarii:

tudor CeMerita 28 noiembrie 2012, 22:30  

Holla, hai sa strangem randurile bloggerilor sibieni, sa ne cunoastem si noi si poate reusim sa miscam impreuna muntii din loc. De fapt nu, ca nu ne deranjeaza muntii cu nimic. Dar poate bem o bere la vreun blogmeet :)
Ce zici, te intereseaza pentru inceput asta: http://cemerita.ro/medias-blog-awards-ajunge-si-la-sibiu/ ?
Tudor

Radu Vancu 29 noiembrie 2012, 01:26  

Tudor, îmi plac energia & dinamismul de pe blogul tău, sunt însă o altă energie & o altă dinamică decât cele pe care încerc eu să le aproximez aici.
Îţi doresc, aşadar, mult succes, o să fiu atent la ce faci. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS