marți, 6 noiembrie 2012

Frânghia înflorită & Cele mai frumoase poeme din 2011, mâine la Braşov


Mâine, de la ora 5, la Librăria Okian din Braşov, o să aibă loc numai chestii duble (ca lentilele ocheanului, fireşte).
Mai întâi, o să fie o dublă lansare de cărţi de poezie: a Frânghiei înflorite (Casa de editură Max Blecher, 2012) şi a Celor mai frumoase poeme din 2011, antologia concoctată de Claudiu Komartin şi de mine (Tracus Arte, 2012).
Apoi, o să fie o dublă prezentare de reviste: Dragoş Varga va produce un laudatio pentru revista Transilvania, al cărei număr 10 e în tipar, iar Claudiu pentru Poesis Internaţional, al cărei admirabil număr 10 tocmai a ieşit de sub tipar. 
În fine, a treia mare dublă e cea a maeştrilor de ceremonii, un dublet de poeţi exemplari: Andrei Bodiu şi Alexandru Muşina. 
Un Okian cu trei lentile duble, aşadar. Veniţi să privim prin el, cine ştie ce grozăvii o să vedem la capătul privirii. :)


1 comentarii:

Iasi 8 noiembrie 2012 la 07:53  

Buna ziua
Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
O zi buna va doresc

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS