marți, 18 octombrie 2011

Concurs de debut Blecher-Benet. Shortlist

Claudiu Komartin a afişat lista scurtă a cărţilor selectate; juriul (Ioan Es. Pop, Liviu Antonesei, Claudiu Komartin, Dan Coman, Răzvan Ţupa, Alexandru Voicescu şi subsemnatul) va decide care anume vor fi publicate şi lansate la târgul de carte Gaudeamus din noiembrie.
Ţin să adaug că e onorant să fii pe shortlist. O nominalizare e aproape un premiu în sine.
Aşadar, iată titlurile:

Poezie:

  • Acvariul cu suflete
  • Albastru închis (o inimă cu touchscreen)
  • Cârtiţa de mansardă
  • Copci
  • Copilul în cămaşă de sticlă
  • Despre cele sfinte şi rujate
  • Fericirea e atunci când râzi
  • Nimic nu e mai comun decât numele
  • Repetiţie cu bască roşie şi vitrină
  • Soarele mecanic

Proză:

  • Bucureşti sau viaţa în galop
  • Ich bin ein Berliner
  • Iluzia sau Fals tratat despre realitate
  • În rând cu lumea
  • Laptele negru al mamei
  • Liftul
  • New folder
  • Sinucigaşii fumează întotdeauna Pall Mall
  • Taxidermie
  • Voia

Rezultatele vor fi anunţate la începutul lunii viitoare.

24 comentarii:

v. leac,  18 octombrie 2011 la 10:10  

pai ar fi frumos sa fie si numele autorului, nu? daca tot e transparenta

Radu Vancu 18 octombrie 2011 la 10:32  

Vasile, autorul nu-l ştim.
Poate după ce se află rezultatele finale.
Atunci ar fi într-adevăr frumos să fie o listă cu cei zece finalişti pe genuri.

Anonim,  18 octombrie 2011 la 16:21  

Radu,
Pana acum e bine:)
Dar publicarea acestei liste scurte sa fie acel lucru bun de care pomeneai deunazi?

D.

Anonim,  24 octombrie 2011 la 13:06  

Radu,
Oare nu s-ar putea da rezultatele mai devreme de 1 noiembrie?

Radu Vancu 24 octombrie 2011 la 13:08  

Nu depinde de mine, rămâne de văzut cât de repede vin voturile finale.

Anonim,  31 octombrie 2011 la 11:29  

am primit sambata un email de la organizatori prin care mi se spunea ca, pe 1 noiembrie, sa stau atent la adresa de email.
a mai primit cineva un astfel de mesaj?

Anonim,  31 octombrie 2011 la 15:24  

Da, si eu am primit un astfel de email. Maine se anunta castigatorii.

Radu Vancu 31 octombrie 2011 la 22:27  

All: Mult a fost, puţin a rămas. Suntem aproape acolo.

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 11:24  

pe la ce ora se trimit anunturile?:)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 11:45  

eu m-am trezit la 7 si stau cu ochii pe mail :)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 12:52  

iaca de aia nu-mi plac concursurile!:)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 14:05  

deci, au fost trimise anunturile? ca sa plecam si noi acasa...:)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 15:24  

Nu stiu despre voi, dar eu parca as avea chef sa mai astept o luna, ce ziceti? hihi

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 15:27  

sa ne bage pe toti zece si gata!:)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 16:25  

Presupun că până la ora asta s-a încheiat numărătoarea lui Radu şi s-au trimis deja mail-urile. Înghiţindu-mi supărarea, în ceea ce mă priveşte :), vreau totuşi să-i felicit pe cei patru câştigători.
Aşadar, felicitări şi mult succes mai departe!
D.

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 16:34  

Totusi, daca asa e sa ne scrie si noua, celorlalti, cineva pe undeva 3 cuvinte ca sa stim sigur.

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 16:36  

corect, ar trebui sa dea cineva un semn, daca nu organizatorii, macar altcineva...

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 16:50  

Rabdare si tutun:)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 17:28  

...si eventual un calmant doua, dupa caz/gust :)

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 17:43  

Păi eu am epuizat, în ultimele două săptămâni, şi răbdarea, şi tutunul, şi calmantele :). Adevărul e că totul a fost ok până la afişarea listei nominalizaţilor. Mai ales că nici nu trimisesem din proprie iniţiativă, ci după un şut în fundul artistic, adică la îndemnul unui prieten :). Deci la început nu m-am consumat foarte mult. Pe urmă nu ştiu ce buimăceli s-au învârtit în creierul meu, dar ajunsesem să verific mailul de vreo două-trei ori pe zi :). Azi am bătut recordul şi-am ajuns la două-trei ori pe secundă :).
În concluzie, dezamăgirea (că am o carte bună de nimic, deşi aproape crezusem contrariul) e mai mare, momentan, decât onoarea de-a fi fost pe această listă :).
Dar trebuie să-i mulţumesc lui Radu că a făcut tot posibilul să ne ţină la curent.
D.

Anonim,  1 noiembrie 2011 la 18:27  

http://unanotimpinberceni.blogspot.com/ rezultatele, daca n-ati vazut inca

Radu Vancu 1 noiembrie 2011 la 18:31  

All: Am postat rezultatele.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS