duminică, 13 mai 2012

Sebastian. Cuvinte de înţelepciune (X)

Stătea în pătuţ, respira tot mai egal, credeam că adormise.
A întors deodată brusc capul spre mine.

Sebastian: Tati, cei care faultează sunt răi?
(Ne uitaserăm la finala Europa League.)
Eu (cerând în gând iertare lui Iovan & Chivu): Da, tati.
S. (după o cumpănire de vreo 7-8 secunde): Da, dar cei răi pierd întotdeauna.
Eu ( înduioşat de moralistul din pătuţ ): Da, tati.
S. (după alte 7-8 secunde, vorbind deja practic prin somn): Dar şi cei buni, când sunt faultaţi.

8 comentarii:

Anonim,  13 mai 2012 la 15:11  

corect :) Sebastian stie ce spune... :)

Radu Vancu 13 mai 2012 la 15:12  

Aşa-i, dar parc-aş fi preferat că nu ştie deja. :)

Veronica 13 mai 2012 la 15:26  

Mi se pare minunat cum prinzi tu fluturii aceştia în plasă şi nu-i laşi să se piardă în timpul care le pierde pe toate.

Anonim,  13 mai 2012 la 15:35  

Daniela Munteanu: Va invata Sebi mai tarziu ca cei rai pierd din sine, poate pana acolo incat raman goi, singuri si mereu insingurati, evitand cu frica sa priveasca intr-insii...Cei buni nu vor avea niciodata pierderi de aceasta natura.

Radu Vancu 13 mai 2012 la 16:02  

Veronica: Zău că nu-i prind, vin de la sine. :)

Anonim: Aşa le trebuie, dacă faultează! :)

Anonim,  14 mai 2012 la 07:22  

bine e să citeşti "Dialoguri nou născute". şi eu cred că-i prinzi pe fluturi cu antenele-ţi parabolice.

o. nimigean,  14 mai 2012 la 10:09  

dar lui Dinu, lui Bumbescu, nu?!

Radu Vancu 14 mai 2012 la 16:05  

Ora 25: Ora, şi eu sunt un cititor la fel de uimit ca şi tine. Iar fluturii vin în hoarde policolore, eu cu plasa mea zdrenţuită prind doar pe cei mai blegi. :)

O. Nimigean: Lui Bumbescu neapărat, Dinu aş zice că-i totuşi mai degrabă un filosof al faultului decât un practician. (Deşi, recunosc, s-ar putea să mă înşel, n-am amintiri prea clare cu el. :) )

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS