duminică, 17 octombrie 2010

"Am să te sufoc, dragă oraş". Poeţi tineri din Sibiu



















E coperta unei antologii scoasă zilele astea de revista Transilvania (mă rog, de Centrul Cultural Interetnic Transilvania, asta-i denumirea oficială) şi editura InfoArt Media, ambele din Sibiu.
Iar respectivii poeţi tineri din Sibiu sunt Rita Chirian (a ei e jumătatea de vers care a dat titlul antologiei: "Am să te sufoc, dragă oraş"), Mihai Curtean, Dan Herciu, Daniela Popa şi Radu Vancu. Prefaţaţi de Dragoş Varga.
E o treabă bună, credeţi-mă. :)

L.E. O să fie lansată marţi, de la ora 18, la Habitus, în Piaţa Mică, împreună cu numerele cele mai recente ale revistei.

6 comentarii:

ddm 18 octombrie 2010 la 01:16  

chiar aveam chef de niste tineri poeti interesanti (si sibieni, pe deasupra - exceptand desigur, jumatatea de vers a Ritei :P), chiar daca despre 3 dintre ei se stiu mai putine lucruri. de unde poate fi procurata antologia?

Radu Vancu 18 octombrie 2010 la 01:43  

Daniel, n-am zis sibieni, am zis din Sibiu - trăitori aici, nu neapărat născuţi, care va să zică :)
Să văd cum rămâne cu procuratul, revin mâine cu detalii.

ddm 19 octombrie 2010 la 01:22  

stiu, draga traitor acolo :) am zis eu "si sibieni, pe deasupra". exceptand, desigur, jumatatea de vers a Ritei, ce nu e clar?! :)

ma intorc si eu maine pentru detalii, poate vor face, eventual, obiectul unei postari, pentru ceilalti netraitori in Sibiu interesati. zic eu c-or mai fi.

Radu Vancu 19 octombrie 2010 la 02:08  

Uite, deocamdată nu-i altă soluţie decât să-mi trimiteţi adresa voastră poştală pe mail şi să expediez antologia cu plata ramburs (costă 20 de lei).
Asta cel puţin până preluăm Rodipetul :)

Anonim,  19 octombrie 2010 la 17:01  

sa va fie de bine. o initiativa excelenta ! imi place si coperta si titlul. astept sa savurez antologia si dincolo de aceste aparente ;)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS