miercuri, 24 iunie 2015

Domeniu românesc pe Poetry International

Mia You mă citează, pe site-ul Poetry International, cu ce am spus pe FB despre festivalul de poezie de la Rotterdam.
Ceea ce-mi crește nu numai self-esteemul, dar și stima pentru bietul meu cont de FB.
Și, dacă dau ei știrea în articol, o spun și eu aici:
Vor să facă, pe site-ul Poetry International, un domeniu dedicat României. Adică poeziei române. 

Iar eu să fiu editorul pentru domeniul ăsta.
Va trebui să trimit, de patru ori pe an, câte 2-4 poeți traduși în engleză, cu prezentări, poze, eventual mici interviuri, filmulețe etc.
În ritmul ăsta, în câțiva ani vom avea pe site-ul Poetry International (care e printre cele mai vizibile site-uri de poezie din lume) câteva zeci de poeți români foarte buni (despre asta garantez eu).
Prima tranșă, care va fi postată probabil pe la începutul lui iulie, e alcătuită din poeme de Ioan Es. Pop, Ovidiu Nimigean, Ruxandra Cesereanu, Dan Coman și Claudiu Komartin


2 comentarii:

Darius 25 iunie 2015 la 14:25  

O versiune tiparita pe cand?

Radu Vancu 25 iunie 2015 la 18:10  

O versiune tipărită a site-ului mă tem că niciodată. :)
Dacă vă referiți la o antologie care să conțină textele poeților de pe site - da, asta chiar ar fi o idee.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS