marți, 25 mai 2010

Zona nouă

Împreună cu studenţii de la Litere din Sibiu, am început un cenaclu. Se cheamă, tarkovskian, "Zona nouă" (sau "Zona IX", SF like) şi se ţine în fiecare marţi, de la ora 5, la etajul al II-lea al facultăţii. Data trecută au citit Anatol Grossu, poet care e deja acolo, în Zonă, şi abia aştept să-l văd la drum, şi Adrian Virgil, prozator încă nesigur, dar care poate creşte frumos. O să pun curând link şi la blogul "Zona nouă", o să găsiţi acolo textele citite şi o cronică a fiecărei ediţii.
Veniţi, aşadar, în Zonă, să vedem pe unde ne mai poartă Stalkerul.

8 comentarii:

zum 25 mai 2010 la 00:54  

as veni si eu prin Zona sa v-ascult, dar martea de la 5 am un pic de treaba. asa ca neaparat sa pui link la blog :)

Radu Vancu 25 mai 2010 la 00:58  

Ei, vezi, aşa eşti tu, tot cu treabă... :)
Dar noi tot o să-ţi scriem cărţi poştale!

Wilkins Micawber 25 mai 2010 la 08:00  

Tarkovskian sau - ca sa evitam sa ne dea cineva in judecata pentru a nu-i fi dat ce se cuvenea, strugatkian :)

Radu Vancu 25 mai 2010 la 09:50  

Corect, corect! Aţi fi un avocat al naibii de bun :)

Wilkins Micawber 25 mai 2010 la 16:12  

... asta probabil si pentru ca nu am 'vibrat' niciodata la filmul Calauza, care mi se pare manierist si artificial. Scrierile fratilor Strugatki sunt insa altceva si ar fi nedrept sa ia Tarkovski partea leului acolo unde n-o merita (zic eu, desigur ca nu trebuie sa-mi dati dreptate).

Anonim,  2 iunie 2010 la 17:22  

si cand te gandesti ca atunci cand te-am propus pentru conducerea cenaclului fost "Vladimir Munteanu", actual "Club ASTRA", n-ai vrut sa accepti...

Radu Vancu 2 iunie 2010 la 17:35  

:)
Nici Albert Einstein n-a acceptat preşedinţia Israelului (ca să rămân modest până la capăt). Şi el, şi eu aveam motivele noastre. :P

Anonim,  3 iunie 2010 la 13:17  

el se gandea doua saptamani pana sa dea un raspuns la propunerile importante (petitia cu bomba atomica etc.). era, se pare, mai retardat un pic. :))

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS