vineri, 7 iunie 2013

Mircea Arman & Ion Vartic. Corespondenţă

Mircea Arman, managerul revistei Tribuna Cluj, întreţine o drăgălaşă corespondenţă prin SMS-uri cu Ion Vartic. Iată câteva extrase.

22 februarie: “Vă sparg domnule profesor. Vă demontez. Mircea Arman nu are schelete în dulap. Vă sparg, repet, nu sunt aşa de prost cum credeţi, am ştiut de la început. Te provoc, boule.”

15 mai: “Eşti o nulitate absolută cum spunea Breban, băiete. Cu mine te-ai întîlnit geniule, care nu ai scris nimic. Domnule, nu mă cunoşti, mă duc în nebunie, nu am nimic de pierdut. Nu ai operă, 3 cărţi pînă la 70 de ani e nimic, crede-mă. Şi ce cărţi? Ai habar ce însemnă traducerea lui Heidegger, băiete? Generaţia noastră vă termină. Sînteţi 0 băieţi.” (Să precizăm, dacă mai este nevoie, că Breban este şi numele marelui scriitor Nicolae Breban – n.r.)

tot în 15 mai: “Domnule profesor. Nu aveţi nicio şansă. Încep atacul. Va fi un cutremur. Atît dvs cît şi prietenii.”

22 mai: “Ce faci gunoiule”

tot în 22 mai: “Vartic, ca şi armean te sparg”.

http://www.ziarulfaclia.ro/managerul-revistei-tribuna-miroase-penal-telefonul-lui-arman-mircea-trimite-sms-uri-de-amenintare/

4 comentarii:

cronicarul anonim 8 iunie 2013 la 00:02  

intr-adevar are vana de reformator. taie in carne vie cum ii sade bine calaului!

Anonim,  9 iunie 2013 la 20:17  

Pagina din Faclia nu se mai poate accesa. de nicaieri. a disparut!

Mircea Ţuglea 9 iunie 2013 la 21:46  

Ca de obicei - cine acuză în termenii ăştia se acuză: "nu sunt aşa de prost cum credeţi", "te provoc, boule", "ce faci, gunoiule", "mă duc în nebunie" - asta din urmă e genială...

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS