luni, 13 mai 2013

Bye-bye, New York!

ICR New York mi-a comunicat zilele acestea intenţia de a mă propune pentru o rezidenţă de o lună găzduită de Ledig House International Writers Residency, din cadrul Omi International Arts Center (mai multe detalii, aici: http://www.artomi.org/program.php?Writers-OMI-4).
Sigur că mă bucură faptul că s-au gândit la mine, însă, după cum am mai spus, câtă vreme Andrei Marga e preşedinte, eu nu pot să colaborez cu ICR.
Aşadar, bye-bye, New York, since Marga do us part. :)

4 comentarii:

Anonim,  17 mai 2013 la 10:46  

Un gest de bun simț. Apreciem!

Anonim,  19 mai 2013 la 19:33  

Mulțumesc, apreciez aprecierea. :)

Radu

Anonim,  17 iunie 2013 la 20:08  

te-ai grabit :P

Radu Vancu 17 iunie 2013 la 22:45  

Ba deloc, aș zice că ei s-au grăbit. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS