sâmbătă, 18 iunie 2011

Premiul Congresului Naţional de Poezie

Scriu pe fugă de la computerul din holul hotelului din Suceava: am crezut că aluziile hâtre ale lui Dan Coman la un premiu pe care urma să-l primesc în seara asta sunt numai ghiduşii de-ale lui. Însă de data asta Coman n-a fost ghiduş deloc - juriul (Mircea A. Diaconu - preşedinte -, Ion Pop, Mircea Martin, Al. Cistelecan, Paul Cernat, Andrei Terian, Vasile Spiridon, Gellu Dorian şi Dan Mircea Cipariu) a făcut exact ce a zis el. Adică mi-a dat premiul celei de-a IV-a ediţii a Congresului Naţional de Poezie.
Cel pentru tineri scriitori, fireşte. Cel pentru seniori i-a revenit lui Lucian Vasiliu.

11 comentarii:

ddm 18 iunie 2011 la 04:20  

pentru Sebastian in vis? Bravo! :)

Lorena P S 18 iunie 2011 la 08:21  

Bucuroase felicitări!

Radu Vancu 18 iunie 2011 la 23:33  

DDM: Aşa am crezut şi eu, că pentru "Sebastian în vis", şi aşa am spus şi în micul speech - dar se pare că e la general, să zic aşa.

Lorena P S: Mulţumesc frumos :)

Șerban Tomșa 19 iunie 2011 la 09:01  

Călduroase felicitări ! Mă bucur foarte mult.

luiza 19 iunie 2011 la 21:06  

ştiu eu pe cineva care se bucură foarte tare. de două ori chiar :)

Radu Vancu 19 iunie 2011 la 22:35  

Şerban Tomşa: Mulţumesc frumos!

Luiza: "Dacă e frig, mie îmi este cel mai frig. / Când e cald, mie îmi este cel mai cald" (Marin Mălaicu Hondrari, "Jindul şi scârba"). Iar când cineva e fericit, Luiza e de două ori mai fericită! :)

capricornk13 20 iunie 2011 la 16:03  

Bravoooo! Me happy too, aproape ca Luiza! :)

Radu Vancu 20 iunie 2011 la 19:44  

Capricorn: Să ştii că şi eu mă bucur tot aproape ca Luiza, deci avem încă un lucru în comun! (Ţi-am spus vreodată că am ascendent în Capricorn? :) )

Aurelia: Mulţumesc, mulţumesc! :)

capricornk13 21 iunie 2011 la 00:05  

@radu: nu mai stiu, cred ca nu mi-ai spus de ascendent! :) al meu e in balanta, de unde partea oarecum artistica si aeriana... :D

Radu Vancu 21 iunie 2011 la 00:26  

Ba aş zice că tot de la Capricornul eminescian vine mai degrabă partea artistică - dar eu nu mă pricep, în fond, la astrologie, ştiinţa asta minunată, cândva aşa de magnetică încât Augustin însuşi, înainte de a se hotărî să se facă sfânt, visa să ajungă astrolog... :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS